Re: laptop nie może rozppoznać dysku 40GB

Autor: maximus <vox4ever_at_skasowacwstawke.poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 16:05:42 MET DST

> a prducent ?

Nie znam producenta bo zapomniałem a na laptopie nigdzie nie pisze.
Computer California Access bodajze ale biosa do tego nie doszukałem się

> wgraj nowy bios i nie kombinuj, ale jezeli to chipset TX to treab bylo
kupic
> dysk na allegro uzywany, masz bardzo male szanse ze upgarde biosu cos
pomoze
> poczytaj dokladnie czy tego dysku nie da sie uztawic zworkami (no wlasnie
> ...tylko jakimi) zeby komputer widzial go jako 32Gb.

Nie można ustawić zworkami :( takie cuda widziałem tylko w dyskach 3,5"
To może ktoś chce się zamienić dyskami skoto nic już nie poradzę.
Chciałem kupić na allegro ale jak za 15-20GB chcieli prawie tyle co ja mam
za nowiutki samsung z 3 letnia gwarancja.

Gdyby ktoś chciał się wymienić SAMSUNG-SAMSUNG ew SAMSUNG-SEAGATE lub
SAMSUNG - WD , to proszę o info na priva.