Re: SATA + XP + VIA = ???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 09:18:25 MET DST

Użytkownik "mori" <bluearsedfly@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.spteqdylwb2jho@sempron...

> Dzięki, ale poradziłem sobie zupełnie ręcznie - po instalacji (z
> pominiętymi z konieczności tymi 3 plikami), trzeba skopiować
> viamraid.sys do /system32/drivers - wtedy XP się ładuje i
> dokańcza instalację bez blue screenów :-)

Ciekawe rozwiązanie, thx.

> Co nie zmienia faktu, że to kombinowany sposób, zaś z współpracą
> XP - SATA jest coś nie halo...

Oczywiście. Dlatego ja osobiście nie polecam nikomu zakupu dysków
SATA, do czasu, aż zostanie wymieniona dominująca platforma systemowa
;-). Zresztą przejście na SATA i tak obecnie nic nie daje, poza
potencjalnymi kłopotami...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/