Re: SATA + XP + VIA = ???

Autor: mori <bluearsedfly_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 03:07:15 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 01:18:18 +0200, Michał Biek <mb@2.pl.invalid>
napisał:

> "mori" log:
> [...]
>
> A może to pomoże:
> http://tinyurl.com/dyq2m

Dzięki, ale poradziłem sobie zupełnie ręcznie - po instalacji (z
pominiętymi z konieczności tymi 3 plikami), trzeba skopiować viamraid.sys
do /system32/drivers - wtedy XP się ładuje i dokańcza instalację bez blue
screenów :-)

Co nie zmienia faktu, że to kombinowany sposób, zaś z współpracą XP - SATA
jest coś nie halo...

Pozdr.

mori