To mnie rozbroilo :-) brak pliku pci.sys

Autor: korrado <korrado_at_op.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 00:26:20 MET DST

Witam
Ta sytuacja mnie kompletnie rozbroila otoz mam kompa z 2 systemami: na C windows
XP i na d: windows xp sp2
i wszystko dzialalo. Zamknolem system i z kompa wyjolem naped CD a na jego
miejsce wsadzilem nagrywarke CDRW liteona.
Po wlaczeniu kompa i wyborze systemu ukazal sie komunikat (na czarnym tle)
Nie mozna uruchomic systemu windows poniewaz nastepujacy plik nie zostal
znaleziony lub jest uszkodzony
c:\windows\system32\drivers\pci.sys

w takim razie reset i wlaczylem drugi system , a tu:
Nie mozna uruchomic systemu windows poniewaz nastepujacy plik nie zostal
znaleziony lub jest uszkodzony
c:\windows\system32\drivers\pci.sys

oczywiscie odlaczenie wszystkiego, podlaczenie ponowne, zamiana powrotna na
CDrom, tryby awaryjne i ostatnia znana dobra konfiguracja nic nie pomaga, caly
czas to samo...
Czy ktos wie co moze byc tego przyczyna ???? zeby w 2 roznych systemach (na
roznych partycjach tego samego dysku) uszkodizly sie w tym samym czasie te same
2 pliki ?

na kompie byl antywirus z nowa baza.

dodam ze jedna partycja byla na pewno w NTFS, co do drugiej, to przyznam ze nie
pamietam.

Bardzo prosze o wszelkie wasze pomysly ewentualnie porady
z gory dziekuje i pozdrawiam
Korrado