Re: SATA + XP + VIA = ???

Autor: mori <bluearsedfly_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 00:18:02 MET DST

Dnia Mon, 25 Apr 2005 23:59:14 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
napisał:

> Jak utworzyłeś tę dyskietkę? Jaki jest układ plików i folderów na
> niej? AFAIR musi on mieć specyficzny format, rozpoznawalny dla
> instalatora.

Wszystko zgodnie z instrukcją, pobiera sterownik przed partycjonowaniem,
ale przy kopiowaniu - lipa :(

> To jeszcze zaproponuję sprawdzenie pamięci RAM przy pomocy
> http://www.memtest86.com przez jakieś kilka godzin, bo uszkodzenie RAM
> to częsta przyczyna różnych dziwnych problemów z instalacją systemu i
> kopiowaniem/weryfikacją plików.

Pamięć jest na 100% ok - zainstaliłem XP na dysku IDE i śmiga, ale to
trochę bezsensu trzymać system na wolniejszym dysku :(

Pozdrawiam

mori

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/mail/