Re: Nie moge drukowac z po DOS w WINXP

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 20:52:39 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Linux jak sam zauważyłeś w wielu innych swoich postach jest inaczej
> skonstruowany.

A gdzie tam, z Linuksem to ma tyle samo wspólnego co z MOX, *BSD,
Solaris i tak dalej - to nie jest kwestia budowy Linuksa tylko
możliwości Samby i CUPS - Linux tutaj gra rolę drugorzędną.

Od biedy w Windows mógłbyś osiągnąć coś podobnego - vide CutePDF,
napisać sterownik drukarki przechwytujący wydruk i obrabiający go. Tylko
pod Windows ciut trudniej, bo trzeba kodować sterownik co jest bolesne,
z Sambą to się robi w tekstowym pliku konfiguracyjnym i skrypcie
powłoki. IMHO łątwiej.

> To co opisałeś działa w wielu innych systemach (HP-UX/Solaris) ale tu
> nie zadziała. Po raz kolejny z uporem maniaka odwołujesz się do LPT1
> którego _w tym konkretnym przypadku_ nie możemy zastosować.

LoL to jak chcesz drukować z aplikacji dosowej?

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )