Re: Teoria

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 15:52:31 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:d4ilkh$hjk$3@polsl.gliwice.pl...

> Dla mnie:
>
> dopuszczalny == legalny
> niedopuszczalny == nielegalny
>
> To chyba ma sens? :)

W kontekście tej "fazy testowania"? ;-). Hmm... w sumie od testów są
odpowiednie grupy, nie ma się więc co dziwić że ludzie protestują.

> Wiesz, FAQi mają to do siebie, że często odzwierciedlają
> nie tylko "stan prawny", ale też osobiste przekonania
> autorów. Ponadto "czas propagacji" zmian w FAQ jest cza-
> sem dość długi -- jakby od dzisiaj nakazać kodowanie pol-
> skich literek w UCS-2 na przykład z jakiegoś powodu, to
> w FAQach pewnie by się to za pół roku dopiero pojawiło ;)

Ależ nic podobnego - co jakiś czas pojawia się aktualne FAQ autorstwa
T.Surmacza (właściciela hierarchii pl., a tym samym osoby ustalającej
zasady postowania w tejże hierarchii). Ostatnio widziałem je kilka dni
temu na grupie pl.news.admin. Nic tam nie ma na temat dopuszczalności,
a tym bardziej legalności kodowania UTF ;-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/