Re: Teoria

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 16:39:09 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> W kontekście tej "fazy testowania"? ;-). Hmm... w sumie od testów są
> odpowiednie grupy, nie ma się więc co dziwić że ludzie protestują.

Michale, ale w pewnej chwili skala testów musi wykroczyć poza grupę
*.test. Tutaj już nie chodzi o to, że my się zastanawiamy, czy ładnie
posty z polskimi literkami będą wyglądały w UTF-8. Wiele przesłanek
przeciw UTF-8 odeszło w niepamięć. To nie jest tak, że teraz grupka
0,01% jest w stanie obsłużyć to kodowanie i postanowiła utrudnić życie
99,99% innych użytkowników.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl