Re: dziwne w WINXP

Autor: Akeem <akeem23_at_hotmail.com>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 00:38:07 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Uzytkownik "Akeem" <akeem23@hotmail.com> napisal w wiadomosci

> Linuksowcy nie czytaja instrukcji?
nie no czytaja - ale no - lenistwo - hihi ok zrobilem tak , zniknely mi
jakies tam pliki , net przestal chodzic naszczescie pamietalem jak
zrobic reset tcp/ip i winsock - netsh - i resinstalacje - to co ponizej
= hmm ale to nie rozwiazalo problemu dalej po wejsciu na run / uruchom i
wpisaniu "/" komp wywala ten sam komunikat co lepsze zauwazylem ze np w
zadnej przegladarce jaki IE taki Mozilla i Nestcape nie moge np wpisac
adresu onet.pl bez www lub np 192.x.x.x bez http:// bo wywali ten sam
blad , a co jeszcze lepsze jak chce ogladnac np jakis filmik - trailer -
z netu ktory ma odwolanie bez http://IP/filmik.mov tylko samo
IP/filmik.mov to podczas otwierania mediow tez sie wysypuje hihii
zabawne to jest bo niby nie przeszkadza ale mnie unieruchomilo i to
dobrze a na jutro musze miec tego windowsa sprawnego :(