Re: dziwne w WINXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 01:09:58 MET DST

Uzytkownik "Akeem" <akeem23@hotmail.com> napisal w wiadomosci
news:d4h7nm$ise$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie no czytaja - ale no - lenistwo - hihi ok zrobilem tak ,
> zniknely mi jakies tam pliki , net przestal chodzic naszczescie
> pamietalem jak zrobic reset tcp/ip i winsock - netsh - i
> resinstalacje - to co ponizej = hmm ale to nie rozwiazalo
> problemu dalej po wejsciu na run / uruchom i wpisaniu "/" komp
> wywala ten sam komunikat co lepsze zauwazylem ze np w zadnej
> przegladarce jaki IE taki Mozilla i Nestcape nie moge np wpisac
> adresu onet.pl bez www lub np 192.x.x.x bez http:// bo wywali ten
> sam blad , a co jeszcze lepsze jak chce ogladnac np jakis filmik -
> [...]

Ja Ci nie pomoge. Kojarzy mi sie to z uszkodzeniem /
niezarejestrowaniem jakiejs biblioteki odpowiedzialnej za obsluge
wpisywanych adresów. Zapytaj sie na priva Piotra Palusinskiego.
Ewentualnie przeinstaluj wczesniej IE, a takze SP2.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadajac zmien px na pl/