Re: Jeden wolumin wiele dyskow

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 03:24:33 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Ewentualnie jeden wolumen jako root a drugi montowany jako podkatalog.
> Jest w sumie 600GB a nie musi to być RAID0 :)

To nadal nie będzie ta funkcjonalność co RAID - powiedzmy jeden katalog
będzie mógł trzymać więcej niż dysk (w nomenklaturze Windows - literka)
ale nie jest to dowolne miejsce FS - a nie wiesz w którym miejscu chcesz
się rozrastać...

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )