Re: xp-->nt4.0

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 03:22:32 MET DST

*** Luka Vandergaart <nowhere@to.be>:

> Jesli juz koniecznie chcesz uzywac firewalla i programu antywirusowego
> to Kerio (najlepiej wersja 2.x - darmowa zreszta w uzytku) lub Outpost
> a do tego NOD 32.

AVast ma najszybszy silnik AV - tzn. tak wykazało lab. Chip'a... :)
Właściwie nie mam nic do NOD 32 tylko tak się zastanawiam co z darmowych
AV (do domu) jest najlepsze.

AVast poza tym, że ma paskudny UI (trzeba od razu zainstalować jakąs
normalną skórkę) to IMHO ma dobrą funkcjonalność, np. potrafi sobie
zaplanować usunięcie wirusa przy następnym bootowaniu (jak nie może
ruszyć pliku bo ten jest zablokowany przez system) - Norton obsrywa się
w takiej sytuacji. Zastanawiam się jak jest z innymi.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )