Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 21:27:17 MET DST

21.04.2005 user ksywką Konrad Kosmowski nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> Oczywiście że tak. Dobrze że MS to zauważył i projektują coś nowego aka
> Monad Shell czy coś takiego.

Ooo... wiesz coś więcej na ten temat? Może jakiś link...

> Pewnie różnica tkwi w tym, że w Windows programy są inaczej
> zorganizowane, nie ma jednego (względnie kilku) katalogu na binarki,
> tylko jest mieszanina - jakbyś to wszystko chciał mieć pod tabulatorem
> to byś musiał mieć nieźle opasły %PATH%.

Konsolowe programy są w miarę w jednym miejscu

> W zsh możesz sobie szczałkami nawigować po tym co sugeruje powłoka... ;)

Wiem... w zsh walczę od jakiegoś czasu z kolorowym promptem, a że bash
działa (i to całkiem dobrze), to nie walczę zbyt intensywnie.

Ale się trochę OT i nie tak trochę NTG robi, więc ewentualny FUT:
poster. Tylko uwaga na antyspam.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.