Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 11:55:58 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> [...]

>>> wyżej.

> A to już jest konkretna implementacja/kompilacja basha.

Bzdura. Bash to bash. Nie ma implementacji/kompilacji basha - jak sobie
to wyobrażasz? Że jeden bash na polecenie "cd" zrobi jedno, a drugi na
to samo polecenie zrobi co innego? A gdzie tam - to interpreter poleceń,
definjuje go zestaw reguł, których musi się trzymać. Inaczej to by nie
miało sensu. Bash jest robiony pod standard POSIX.

> Nie na każdym systemie i w każdej wersji ma on taką funkcjonalność.

W każdym ma dokładnie taką samą. Kwestia konfiguracji środowiska.

> jeśli chcę mieć pełnego basha to mogę albo CygWina zainstalować, albo
> MKS Toolkit ewentualnie poszukać jakiegoś portu basha na Windows.

No i? Jakbyś chciał coś innego czego nie ma w systemie to też pewnie
musiałbyś to zainstalować... No i co z tego? Z taką argumentacją to
wszystko co trzeba instalować oddzielnie jest niewiadomo jakie. :)

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )