Re: Jak nieudostepnic plikow w XP

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 00:48:24 MET DST

*** Michał Biek <mb@2.pl.invalid>:

Dla mnie to co piszesz to niezrozumiały bełkot.

> Przecież ja ci nie zabraniam tak twierdzić! BTW co to ma do rzeczy w
> spr. grc.com/ShieldUp. Nie widzisz, że nie ma http na samej stronie
> "ShieldsUp". Jest tylko https. Zatem "mutujesz" temat. Co powoduje, że
> ja również z trudem rozumiem co chcesz mi powiedzieć stawiając siakieś
> niesprawdzone? wyczytane? wydumane? teksty o ActiveX. Nie widzę
> download ActiveX z tej w3, zatem dla mnie AX closed :-)

O np. tutaj.

> [ciach]

> W Twoim przypadku chyba satelitarne albo krasnoludkowe! ;-) Znasz
> nmapa, a reszty nie KPW. Komentarz Twojego przypadku pominę dla dobra
> śledztwa. Ad rem: W moim: TCP

I tu. W sensie dajesz do siebie nawiązywać połączenia? Nieświadomie?
Skoro świadomie to na co Ci skan?

> Fine! Jak jesteś taki funy Kubuś Uszatek z Moon to powiedz nam jakie
> powinny być: raczej mocno bezpośrednie! Jak Ci się nie podobają to
> zaproponuj inne (jak znasz). Ino nie zapominaj o Temacie wątku.

No przecież proponowałem, skan nmapem ze zdalnego hosta - czytelny,
jednoznaczny.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )