Re: Jak nieudostepnic plikow w XP

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 22:57:28 MET DST

Newspupil as "Konrad Kosmowski" via <k.kosmowski@gmail.com> in the thick
of news:a3qij2-7de.ln1@kosmosik.ath.cx
[...]
> Średnio rozumiem o co Ci chodzi. Staraj się pisać pełnymi zdaniami.
> Dalej uważam, że dla AX czy pobrałeś go przez HTTPS czy HTTP nie ma
> żadnej różnicy.
Przecież ja ci nie zabraniam tak twierdzić! BTW co to ma do rzeczy w spr.
grc.com/ShieldUp. Nie widzisz, że nie ma http na samej stronie
"ShieldsUp". Jest tylko https. Zatem "mutujesz" temat. Co powoduje, że ja
również z trudem rozumiem co chcesz mi powiedzieć stawiając siakieś
niesprawdzone? wyczytane? wydumane? teksty o ActiveX. Nie widzę download
ActiveX z tej w3, zatem dla mnie AX closed :-)

[ciach]
> Jakie? ICMP? :)
W Twoim przypadku chyba satelitarne albo krasnoludkowe! ;-) Znasz nmapa, a
reszty nie KPW. Komentarz Twojego przypadku pominę dla dobra śledztwa. Ad
rem: W moim: TCP

> Raczej mocno pośrednie.
Fine! Jak jesteś taki funy Kubuś Uszatek z Moon to powiedz nam jakie
powinny być: raczej mocno bezpośrednie! Jak Ci się nie podobają to
zaproponuj inne (jak znasz). Ino nie zapominaj o Temacie wątku.

> ludzie, na kij jakiś człowiek miałby atakakować użytkowy system?

Np. z nieodpartej i złośliwej woli/zabawy, aby "Kill
User(KKThinking)System" :-)

--
Wejście do sali zależy od ciebie, wyjście od gospodarza.