"wyszarzone pola logowania" w W2K3

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 22:34:54 MET DST

Witam,
Ostatnio zauważyłem taki oto problem na dwóch serwerach. Zostały one
"zimagowane" za jakiegoś obrazu (nie przeze mnie). Serwery to W2K3 Ent.
Edition. Objaw jest taki że czasem po wylogowaniu się pola do zalogowania
(użytkownik i hasło) są wyszarzone i nie można wpisać, żeby się zalogować.
Trzeba resetować serwer "z palca". Czy ktoś się już spotkał z takim
problemem?
Z góry dziękuję za pomoc.