Re: redirect na win2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 12:43:02 MET DST

Użytkownik "crt" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:426607d3$0$27745$f69f905@mamut2.aster.pl...
[...]
> Tak, to wszystko jest zrobione. Wzorowalem sie na tekscie, ktory
> podalem na poczatku
> http://infojama.pl/sections2.php?op=viewarticle&artid=116.
> Zreszta maskarada w tej sieci jest od dawna i wszystko dzialalo
> (coprawda firewalle czasami cos mieszaly ale w tym przypadku to nie
> jest wina zone alarm), tak, ze do wczesniejszej konfiguracji
> doszly tylko ustawienia uslug i przekierowanie z portow 80 i 22
> narazie (www i ssh) chyba ze zewnetrzne polaczenie powinno
> przyjsc na innym porcie i zostac przekierowane na wlasciwy
> [...]

Wystarczy przekierować port 80/localhost na port 80/serwerek. Takie
przekierowanie możesz przetestować lokalnie, np. polecenie telnet
localhost 80 powinno połączyć Cię z serwerem. Jeśli to nie zadziała,
to masz jakiś problem w systemie. Np. z ZoneAlarm - on AFAIR wymaga
włączenia jakiejś opcji do współpracy z ICS, coś a'la "This PC is
Internet Gateway". Na wszelki wypadek odinstaluj go (samo wyłączenie
to za mało, filtr pakietów dalej działa). Przyjrzyj się też innym
programom, np. antywirusom, niektóre filtrują pakiety http i ftp w
poszukiwaniu wirusów.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/