Re: LAN - Znaczne obciazenie procesora

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 12:28:17 MET DST

On Wed, 20 Apr 2005 09:51:24 +0200, Michał Biek wrote:

> Newspupil as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
> Nie wpadłeś na to?
> Cytat z PS:
> "Testowane były przeze mnie różne wersje NAV i począwszy od
> wersji 2002 a skończywszy na 2005 wszystkie tak makabrycznie *obciążają*
> procesor i *sieć*, że słów szkoda. ..."

I podtrzymuję to :
Nawet jeśli mam szybką maszynę (3.2GHz) i interface gigabitowy to
obciążenie i procka i sieci jest wysokie.

> Cytat z KK:
> "Obciazenie karty sieciowej nie przekracza 25 %"

A jaki powyższe 2 akapity mają związek z Twoim poprzednim postem w którym
podałeś kilkanaście wyguglanych, mądrze brzmiących terminów dotyczących
implementacji obsługi sieci w Windows?

> Zatem nie dziwuj ino sam podaj jakąś nową propozycję! .. i jaśniej
> rozwijaj hint.
>
> P.S. Czy antywirus włączony czy nie procesor KK ciągle w stanie PS
> (processor slowndown)

Czytałeś odpowiedź Radka? To że NAV jest wyłączony czy też włączony nie
daje wielkiej zmiany ponieważ cały ruch sieciowy przechodzi przez "filtr"
NAVa, którego nie da się ot tak wyłączyć.

--
Piotrek