Re: redirect na win2000

Autor: crt <no_at_mail.com>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 09:49:59 MET DST

> Użytkownik "crt" <no@mail.com> napisał w wiadomości

> Ale. Sorry, małe sprostowanie: nie chodzi o samo włączenie ICS, ile o
> przekierowanie odpowiednich portów w ustawieniach tej usługi na ten
> serwerek. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
>
> "Configure Internet connection sharing for applications and services"
> http://windows.microsoft.com/windows2000/en/professional/help/default.asp?url=/windows2000/en/professional/help/HowTo_share_conn_config.htm

Tak, to wszystko jest zrobione. Wzorowalem sie na tekscie, ktory podalem
na poczatku http://infojama.pl/sections2.php?op=viewarticle&artid=116.
Zreszta maskarada w tej sieci jest od dawna i wszystko dzialalo
(coprawda firewalle czasami cos mieszaly ale w tym przypadku to nie jest
wina zone alarm), tak, ze do wczesniejszej konfiguracji doszly tylko
ustawienia uslug i przekierowanie z portow 80 i 22 narazie (www i ssh)
chyba ze zewnetrzne polaczenie powinno przyjsc na innym porcie i zostac
przekierowane na wlasciwy dopiero w LANie (cos takiego mi sie o uszy
obilo) ?
Pleace help, bo widze ze nie ma innego sposobu chyba jak postawic serv.
UNIXowy na "poczatku" sieci niz sie bawic w przekierowanie z windowsem ;P

pozdr

crt