Re: redirect na win2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 22:41:28 MET DST

Użytkownik "crt" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:42656809$0$27728$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Tak zapomnialem napisac o firewallu :P Mam zwyklego zone alarm,
> sprawdzalem, ustawienia nie maja na to wplywu, serv. nadal jest
> nieosiagalny z zewnatrz. ICS wlaczony oczywiscie, ale jak
> wspolpracuje z nim ZA to nie wiem.

Ale. Sorry, małe sprostowanie: nie chodzi o samo włączenie ICS, ile o
przekierowanie odpowiednich portów w ustawieniach tej usługi na ten
serwerek. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

"Configure Internet connection sharing for applications and services"
http://windows.microsoft.com/windows2000/en/professional/help/default.asp?url=/windows2000/en/professional/help/HowTo_share_conn_config.htm

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/