Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 22:04:22 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k.kosmowski@gmail.com> napisał w
wiadomości news:9m3gj2-sk5.ln1@kosmosik.ath.cx...
> *** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>:
[...]
> MBR Ci niepotrzebny, możesz uruchomić Linuksa z płyty.

No tak - ale w tej chwili nie ma nawet poprawnej partycji na tym
dysku. Linuks zapewne wymaga jednak zdefiniowania jej początku, końca,
a także poprawnego deskryptora.

> To ja bym jednak wolał Linuksa, ma chociażby obsługę sieci. :)

Moja dyskietka sieciowa z wgranym maleńkim NTFS Readerem też ją ma
;-).

> A co za problem w nadpisaniu MBR? Użyj dd.

A w czym różni się dostęp do MBR przez dd w porównaniu do dostępu
przez powiedzmy MBRWork albo BootIt?

P.S. Linuks jest OK, ale dla kogoś kto potrafi się w nim odnaleźć. Nie
ma sensu IMHO potęgować stresów nauką podstaw obcego systemu.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/