Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: MrK <SY06913_at_rejestracje.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 21:16:04 MET DST

Piotr Smerda napisał(a):

>Wiesz, można jeszcze dobrać się do dysku spod innych systemów
>operacyjnych (linux, Solaris). Parę razy trafiły mi się dyski,
>których Windows nijak nie chciał zobaczyć a np Debian zobaczył
>bezproblemowo.

Windows dysk widzi. Kazdy program do zakladania partycji, nawet
systemowy prawidlowo go rozpoznaje. Tyle ze nie da sie zapisac
nieszczesnej sygnatury ;/ tym samym utworzyc np. nowej partycji. Ani
pod Windows, ani pod DOS. A niestety nie mam teraz dostepu do zadnej
maszyny z linuchem. Solarisem tym bardziej :( Jestem tu zdany tylko na
siebie :) niestety. Dobrze ze mialem jeszcze 80-tke na ktorej system
chodzi, bo teraz bym byl w ogole bez dysku :)

--
Pozdrawiam
MrK