Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 09:04:38 MET DST

Użytkownik "MrK" <SY06913@rejestracje.pl> napisał w wiadomości
news:Xns963D345F3CBDsy06913rejestracjepl@193.42.231.152...
> Michal Kawecki napisał(a):
[...]
> A gdzie zapisywany jest MFT? Szukalem troche w sieci, ale nie
> znalazlem jasno opisanego. Czy przy moim padzie jest szansa, ze
> odzyskam pliki z nazwami? Bo jesli nie, to zrezygnuje z
> odzyskiwania danych, mialem tam ponad 3 tys plikow, wiec zabawe w
> reczne wyciaganie sobie daruje, chociaz danych mi szkoda jak
> diabli, mialem tam wszystko... ;( Jak sie nie da z nazwami, to sie
> skupie na tym, zeby sie dysk chociaz sformatowac dalo :)

MFT może być podzielony na kilka kawałków, położenie pierwszego z nich
jest zapisane w bootsektorze partycji NTFS. Jeśli uda Ci się ten
bootsektor poprawnie odtworzyć bądź przywrócić z kopii zapasowej
TestDiskiem, to być może będziesz miał sprawną partycję i nawet nic
nie trzeba będzie z niej odzyskiwać. Wiele zależy od tego, co
właściwie PM zdążył zrobić na tym dysku, bo jeśli zabrał się za
przesuwanie partycji (a tak wynika z tych 40% zaawansowania), to to
zawieszenie mogło ją po prostu uszkodzić... generalnie naprawa
struktur partycji to zupełnie osobny temat i nie podejmuję się
"ciągnąć za palec" na grupie. Poszukaj może jakiegoś fachowca w swoim
rejonie, na przykład z tej listy:
http://bora-komp.pl/index.php3?dzial=4&aid=1 .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/