Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 12:39:06 MET DST

Newspupil as "zlotowinfo" via <adminciejejeje@jejejego2.pl> in the thick
of news:d3q6qu$5et$1@inews.gazeta.pl
[...]
> tak miałem 4.1 :-), dzięki
> tak

IMHO to nie on przeszkadza, ale każdy (niezbyt potrzebny podczas startu)
program w Autostarcie to dodatkowy czas ładowania/uruchamiania OSa.

> 0%

Nieaktywność wskazuje na to, że to nie Avast! przeszkadza!

> zresztą zobacz:
> http://zlotow.host.sk/uslugi2.gif
No tak, to ten schvost z CPU 97 Ci "bruździ"! Jeżeli jest w nim
zarejestrowany tylko Client DNS to nie on jest winien.

> http://zlotow.host.sk/uslugi.gif

Przyczyn należy szukać w innych usługach, bo *są* one IMO *niepoprawnie*
*skonfigurowane*.
Kurka wodna! sorry, ale muszę!
Nie stać Cię posortowanie w układzie alfabetycznym i dodanie numerków do
wierszy? , aby uniknąć nieporozumień/niedomówień.
Ja Ci chcę pomóc/inni pewnie też, ale nam tego nie ułatwiasz i sobie
zresztą też. Weź się trochę zbierz i (po)główkuj nieco. To Ci się opłaci w
każdej sytuacji!
Kolumnę Opis - pls zmniejsz szerokość, bo ona nas nie interesuje. Kol.
[Nazwa] powiększ, bo masz usługi, które są niestandardowe i nie
jest/będzie do końca jasne co to jest! Przygotuj to porządnie jeszcze raz
albo use O^O.
P.S.
Jaki masz typ łącza? Wi-Fi? stałe? modem? ...