Dual DDR

Autor: dziadek <nogala_at_interia.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 12:25:56 MET DST

Witam szanownych grupowiczów!
Posiadam płytę główną ASUS A7N8X-E-Delux i dwie kości pamięci po 256 MB DDR
400 (PC3200). Podczas startu kompa bios wyświetla, że pracują w trybie Dual
Chanel. Na odpalonym systemie WinXP SP2 pl puściłem benchmark dla pamięci
spod Sandry 2005 i pokazuje mi, że przepustowość pamięci wynosi 3015 MB/s.
Jak podaje asus na swojej stronie, w trybie dual powinno to działać z
prędkością 6400 MB/s. Nie wiem w końcu, czy pamięć w moim komputerze działa
w tym trybie. Czy potrzebny jest dla systemu dodatkowy sterownik,czy też
wynik pomiaru w Sandrze jest dobry?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
dziadek