Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 07:11:56 MET DST

> Jaki proces? Pisz dokładniej!
> Zostaw go w spokoju, bo neta będzie mniej niż 0.
to fakt po zawieszeniu tak
ale jak go zamknąłem był spokój - net od razu załapał

program typu menubar - raczej nie sprawiał kłopotów nigdy

> Czy to jest ten program?
> http://tinyurl.com/9b264
tak miałem 4.1 :-), dzięki

> i czy jest uruchamiany z sekcji Autostart?
tak

> Na ile zajmuje CPU?
0%
zresztą zobacz:
http://zlotow.host.sk/uslugi2.gif

http://zlotow.host.sk/uslugi.gif

> I odpowiedź czy to jest/ma być serwer czy nie!
absolutnie nie

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii