Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 00:45:53 MET DST

Newspupil as "zlotowinfo" via <adminciejejeje@jejejego2.pl> in the thick
of news:d3peqm$1mu$1@inews.gazeta.pl
> [...]
> zawiesiłem ten proces i nie odpaliło wtedy wogóle neta
Jaki proces? Pisz dokładniej!
> odnalazłem informacje w process explorer
> (lecz nadal nie wiem co z nimi zrobić prezentowane poniżej)
> że chodzi tu o "dnscache - klient dns"
> że uruchomiono: "C:\WINDOWS\system32\svchost.exe -k NetworkService"
Zostaw go w spokoju, bo neta będzie mniej niż 0.
> powerpro.exe 1608 PowerPro 4.1
Czy to jest ten program?
http://tinyurl.com/9b264
i czy jest uruchamiany z sekcji Autostart?
> ashDisp.exe 1404 avast! service GUI component
Na ile zajmuje CPU?
P.S.
Pozostałe info jest OK. Pomijam dla przejrzystości.
Poszczególne usługi/zadania są "ukryte" w svchost'ach.
Potrzebny do analizy zrzut lub txt z okna Usługi.
I odpowiedź czy to jest/ma być serwer czy nie!