Re: Serwer Terminali + drukarki fiskalne

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 23:42:39 MET DST

Leon napisał(a):

> to nie w tym problem Win2000 po prostu nie
> potrafi mapowac COM-ów, potrzebny jest zewnetrzy program ktory to
> wykona, a wiem, ze jest na pewno.

Z dokumentacji Windows 2000 wynika co innego - sprawdź

http://www.microsoft.com/windows2000/en/server/help/default.asp?PaneName=Index&ShowPane=true&TopicUrl=http%3A//www.microsoft.com/windows2000/en/server/help/sag_connect_Host_client.htm%3Fid%3D1138
to samo jako tiny http://tinyurl.com/4vgwc

[...]

lub
http://www.resortdata.com/Customers/knowledge/kb-dos/K000036.htm

Znam też firmę, która chyba się uporała z tego typu problemem tj.
udostępnianiem urządzeń fiskalnych dla sesji terminalowych - jeśli
jesteś zainteresowany to mogę zadzwonić do kolegów - może będzie to
rozwiązanie na sprzedaż.

Ewentualnie spróbuj przetestować linuksowych klientów używający RDESKTOP
-> http://www.rdesktop.org - używam takowych ale nie miałem konieczności
przekierowywać portów COM, ale testując gotowe rozwiązania zwróć uwagę,
że przekierowanie COM jest dopiero od wersji 1.4.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!