Re: Serwer Terminali + drukarki fiskalne

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 20:41:47 MET DST

Wojciech Ściesiński, e-mail: wojteks@NO-SPAMwojteks.net napisał(a):

> Jaki system jest uruchomiony na końcówkach ?

Rozny, Win98 i WinXP - efekt ten sam.

> Czy w opcjach podłączania pulpitu zdalnego zaznaczyłeś przenoszenie
> lokalnych zasobów użytkownika na serwer terminali tzn. domyślnie są tam
> zaznaczone by przenosił drukarki ale jest też opcja przenoszenia portów
> COM ?

Oczywiscie, jednak W2k nie mapuje COM'ow, W2k3 - tak

> Tzn. drukuje ale trwa to długo ? Czy na serwerze nie działa przypadkiem
> jakiś skaner antywirusowy ? Jeśli tak to spróbuj wyłączyć i spróbuj
> zrobić wydruk.

Nie ma zadnego antywira, to nie w tym problem Win2000 po prostu nie potrafi
mapowac COM-ów, potrzebny jest zewnetrzy program ktory to wykona, a wiem, ze
jest na pewno. To ze drukuje umozliwia sam program magazynowy, jednak modol
ten jest we wczesnej wersji beta i dlatego szukam innego rozwiazania.

--
Pozdrawiam
Leon