Re: Serwer Terminali + drukarki fiskalne

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 11:27:18 MET DST

Wojciech ¦ciesiñski, e-mail: wojteks@NO-SPAMwojteks.net napisa³(a):

> Leon napisa³(a):

> Z dokumentacji Windows 2000 wynika co innego - sprawd¼

Tak wiem, jednak w praktyce jest to nie do uzytku.

> Znam te¿ firmê, która chyba siê upora³a z tego typu problemem tj.
> udostêpnianiem urz±dzeñ fiskalnych dla sesji terminalowych - je¶li
> jeste¶ zainteresowany to mogê zadzwoniæ do kolegów - mo¿e bêdzie to
> rozwi±zanie na sprzeda¿.

Jestem zainteresowany i to bardzo. Pamietaj jednak aby bylo to narzedzie
uniwersalne. Poniewaz takie rozwiazania istnieja i dzialaja bezproblemowo,
jednak jedynie z dana aplikacja, np. COMARCH dostarcza wraz ze swoim
oprogramowaniem dodatkowe sterowniki ktore tworz tzw. wirtualny tunel miedzy
serwerem a klientem umozliwiajacy drukowanie. Ale dziala on wylacznie z ich
oprogramowaniem.
Podaje Ci nr GG gdybys cos sie dowiedzial: 1468776

--
Pozdrawiam
Leon