windowxp XP i svchost.exe

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 20:39:18 MET DST

w trakcie startu systemu proces ten zajmuje mi 70-95% procesora
i tak przez ok. 2-5 minut, blokując skutecznie komputer
(szczególnie skutecznie przed dostępem do internetu)
zaczęło się to mi działć od. ok. tygodnia

nie wiem z jakiej przyczyny tak się dzieje
raczej korzystam ze stałej puli oprogramowania
ale zdarza mi się przyjrzeć jakiemuś nowemu programikowi

pytanie jak sprawdzić co uruchomiło dany proces (svchost.exe)
czy system posiada logi na powyższy temat

problemem jest fakt iż zadanie svchost.exe uruchamia się kilkakrotnie
czy jest to istotny program w systemie?

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii