ikona Mój komputer problem

Autor: Darek <dareeekj_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 22:30:50 MET DST

Proszę o poradę ,gdy kliknę na ikonę Mój komputer i z menu kontekstowego
wybiorę właściwości to wyświetla mi się informacja rundll 32.exe zły obraz
aplikacja lub biblioteka DLL C:\Windows\system32\ wuaucpl.cpl nie jest
poprawnym obrazem systemu windows NT sprawdź to z dyskietką instalacyjną po
czym normalnie wyświetla się panel właściwości systemu nadmieniam,że mam
zainstalowany Win XP HE OEM z góry dziękuję za pomoc