Re: ikona Mój komputer problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 08:29:52 MET DST

Darek <dareeekj@gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości
news:pazvex6q4gyj$.11sd2u503xwp5$.dlg@40tude.net..., że:
> Proszę o poradę ,gdy kliknę na ikonę Mój komputer i z menu kontekstowego
> wybiorę właściwości to wyświetla mi się informacja rundll 32.exe zły obraz
> aplikacja lub biblioteka DLL C:\Windows\system32\ wuaucpl.cpl nie jest
> poprawnym obrazem systemu windows NT sprawdź to z dyskietką instalacyjną
> po czym normalnie wyświetla się panel właściwości systemu nadmieniam,że
> mam zainstalowany Win XP HE OEM z góry dziękuję za pomoc

IMHO masz uszkodzony plik wuaucpl.cpl - przywroc go jak podaje komunikat.
lub
Poszukaj pliku o nazwie "wuaucpl.cpl", zmień mu rozszerzenie na
np."wuaucpl.xxx", teraz powinno byc OK.
lub moze byc wylaczona i nalezy ja wlaczyc (lub odwrotnie - przetestuj)
Start/Uruchom-->wpisz wuaucpl.cpl -->zobacz co sie dzieje
Albo przywroć, uruchom Gpedit.msc-->Konfiguracja uzytkownika/Szablony
administarcyjne/Panel sterownia/PPM na Pokaz tylko okreslone aplety Panelu
sterowania-->wybierz wlasciwosci i tam odznacz opcje wlaczona i
....-->Kliknij opcje Pokaz i wstaw aktualizacje automatyczne.
lub
Uruchom edytor Rejestru i dokonaj modyfikacji:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Control Panel\don't load
Usun wartośc (znajdz nazwe tego pliku) np. "wuaucpl.cpl"="No"
lub przywroc plik *.cpl do ...\system32.
Teraz wejdz do Panel sterowania i zobaczysz aktualizacje automatyczne

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy