Re: ikona Mój komputer problem

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 23:32:17 MET DST

Użytkownik "Darek" <dareeekj@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:pazvex6q4gyj$.11sd2u503xwp5$.dlg@40tude.net...
> Proszę o poradę ,gdy kliknę na ikonę Mój komputer i z menu kontekstowego
> wybiorę właściwości to wyświetla mi się informacja rundll 32.exe zły obraz
> aplikacja lub biblioteka DLL C:\Windows\system32\ wuaucpl.cpl nie jest
> poprawnym obrazem systemu windows NT sprawdź to z dyskietką instalacyjną
> po
> czym normalnie wyświetla się panel właściwości systemu nadmieniam,że mam
> zainstalowany Win XP HE OEM z góry dziękuję za pomoc

Plik wuaucpl.cpl odpowiada za panel sterowania aktualizacjami
automatycznymi. Jest wiele potencjalnych przyczyn tego
problemu i dlatego trzeba ustalić więcej szczegółów,
podejrzewam uszkodzenie tego pliku CPL lub uszkodzenie funkcji
systemowych, które go otwierają.

Proponuję sprawdzić czy możesz otworzyć ten panel sterowania
bezpośrednio, to znaczy spróbuj wpisać w polu Start > Uruchom
wuaucpl.cpl i naciśnij ENTER. Pojawił się panel sterowania
aktualizacjami czy błąd?

Tak samo zrób później np. z ncpa.cpl. Pojawił się panel sterowania
połączeniami sieciowymi?

--
Tomasz Polus