Re: blokada pobrania sp2 do winxp

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_hu.hu.to-trap.poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 07:54:40 MET DST

Marcin Szczygielski napisał(a):

> Co do numeracji to potocznie sie mowi,że wersja 4 jest ostatnią dla DOS,
> 5 to Subiekt dla Windows a 6 to GT.Ale to może ja źle mówię.
No i tu zwracam honor.
Oczywiście jest Subiekt 5 dla DOS.
O tym nie wiedziałem.
Z reszta to nie chodzi o nazewnictwo.
A co DCOM to dostałem już od jakiegoś miłego przyjaciela na priv info
jak to zrobić.
Ale z tym wciskianiem kitu to się lekko zdenerwowałem.
Czy ja gdzieś skłamałem ???
Zadzwoń sam do Inserta spytaj się jak dlugo bedzie supportowany Subiekt
dla Windows. A co do zdania "najlepiej kupic GT" to padło one naprawdę
ze strony Inserta.

Z pozdrowieniami
Marcin