Re: blokada pobrania sp2 do winxp

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 07:10:51 MET DST

Andrzej P. Wozniak napisał(a):
> Osoba podpisana jako Marcin Szczygielski
> <marcs@no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl> w artykule

> Nie ma Subiekta 5 dla Windows.

> Nie też ma Subiekta GT 6.
>
> Jest za to ogólnie dostępna lista dystrybutorów i serwisantów, którym
> raczej takiego kitu nie wciśniesz.
> http://www.insert.com.pl/sprzedaz_i_serwis.html

Dzieki.
Oczywiście chodziło o SUBIEKT Dla Windows (wersja 1.08) .
A co do wersji to odpal sobie GT i zobatrz jaki masz numer wersji.

Co do numeracji to potocznie sie mowi,że wersja 4 jest ostatnią dla DOS,
5 to Subiekt dla Windows a 6 to GT.Ale to może ja źle mówię.
A co do supportu... Nie będzie niedługo supportu dla wersji Subiekt dls
Windows, nie będzie nastepnych łat , poprawek.

I troche mniej zgryźliwości.
A jakbyś chociaż raz z ichnim supportem rozmawiał tobys wiedział jak oni
pomagają.

marcin