Re: blokada pobrania sp2 do winxp

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 21:42:54 MET DST

Osoba podpisana jako Marcin Szczygielski
<marcs@hu.hu.to-trap.poczta.onet.pl> w artykule
<news:d3af31$au0$1@news.onet.pl> pisze:

> No i tu zwracam honor.
> Oczywiście jest Subiekt 5 dla DOS.
> O tym nie wiedziałem.
> Z reszta to nie chodzi o nazewnictwo.

Zresztą. I chodzi. Nie ma systemu Windows 98 ME czy Novell, nie ma programów
MS Lotus 1-2-3 czy WF-Mag z CDN.

> A co DCOM to dostałem już od jakiegoś miłego przyjaciela na priv info jak
> to zrobić.

Problem opisałeś pobieżnie, ale sądząc z opisu podejrzewam, że rozwiązanie
podane przez przyjaciela może nie zadziałać, bo dotyczy urządzeń
podłączonych bezpośrednio do komputera z XPSP2.
Powinieneś zacząć od konfiguracji firewalla, a jeśli nie pomoże, to może
trzeba użyć nowszych sterowników urządzeń fiskalnych - te same są w InsertGT
ftp://ftp.insert.com.pl/pub/demo/InsERT_GT/InsERT_GT_Sterowniki.exe

> Ale z tym wciskianiem kitu to się lekko zdenerwowałem.
> Czy ja gdzieś skłamałem ???

Tak. Podałeś informacje o błędach w nieistniejących programach.
Twierdzisz, że programy Insertu nie mają żadnego wsparcia.

> Zadzwoń sam do Inserta spytaj się jak dlugo bedzie supportowany Subiekt
> dla Windows.

Pakiet dla Windows od początku był niewypałem i możesz mieć pretensje tylko
do osoby, która dokonała zakupu i osoby, która ją do tego namówiła. Powstał
w 1999 r., jego rozwój zakończył się w rok temu wypuszczeniem wersji "Euro",
a sprzedaż zakończono z końcem 2004 r.

> A co do zdania "najlepiej kupic GT" to padło one naprawdę ze strony
> Inserta.

Trudno, żeby powiedzieli co innego.
Insert od dawna prowadzi wsparcie dla poprzednich wersji programów w ciągu
roku od ukazania się ostatniej ich wersji lub premiery następców, więc
wsparcie dla "Pakietu dla Windows" właśnie się kończy.
Wersja 1.0 (1.0.0.314) pakietu InsertGT ma datę 10-10-2003, teraz zaś jest
wersja 1.04 SP1 (1.41.1.662) datowana na 25-02-2005. Jest to już kompletny
następca "Pakietu dla Windows", bo RewizorGT ukazał się w październiku
zeszłego roku.
Jeśli chodzi o zdanie dystrybutorów, serwisantów i użytkowników - jest ono
zgodne ze zdaniem producenta - jak najszybciej pozbyć się bubla.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)