Re: problem z wyłączniem xp pro

Autor: Darkman <darkman1_at_NO_SPAMo2.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 17:40:24 MET DST

Komati napisał(a):

> Na XP nie może mi wyłączyć kompa, jest tylko ekran "teraz bezpiecznie
> można wyłączyć komputer", i trzeba samemu go wyłączać, i to nawet nie,
> bo muszę trzymać wciśnięty przycisk.
> Na 98 wyłączał się normalnie, sam.
> Uaktualniłem biosa, ale też nie pomogło.
> Szukam jakiś porad, ew. linków, gdyby ktoś z Was mógł mi podpowiedzieć
> jak to zlikwidować, Bardzo bym prosił. Jest to dla mnie sprawa
> priorytetowa.

Jest to chyba dość częsty problem podczas przesiadania się z Win98 na
XP. Jest to chyba spowodowane tym, iż coś się w biosie przestawia.
Chodzi tu dokładnie o power managera czy jak to sie tam w biosie nazywa.
Trzeba po prostu przestawić opcję na ACPI on czy coś podobnego - zależy
od biosu i płyty. Następnie przeinstalowanie systemu na nowo ;). I
powinno śmigać - ale głowy nie daję - u mnie kiedyś pomogło.

Wątpię czy coś napisał, ale proszę bardzo :)

--
Darkman  GG: 2632515  Tlen: darkman1  Jid: darkman1@chrome.pl
  Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem