problem z wyłączniem xp pro

Autor: Komati <komati_at_neostrada.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 11:18:57 MET DST

Witaj pl-comp-os-ms-windows-winnt!

Mam płytę DFI na Athlona, z chipem VIA, jest zainstalowany XP PRO,
wcześniej był 98.
Na XP nie może mi wyłączyć kompa, jest tylko ekran "teraz bezpiecznie
można wyłączyć komputer", i trzeba samemu go wyłączać, i to nawet nie,
bo muszę trzymać wciśnięty przycisk.
Na 98 wyłączał się normalnie, sam.
Uaktualniłem biosa, ale też nie pomogło.
Szukam jakiś porad, ew. linków, gdyby ktoś z Was mógł mi podpowiedzieć
jak to zlikwidować, Bardzo bym prosił. Jest to dla mnie sprawa
priorytetowa.
Będę szukał też na stronie billa, może coś o tym piszą ?

--
Pozdrowienia,
 Komati