Re: Lamerskie, kolejność zasad w GPO

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 11:01:13 MET DST

Cezary Ambroziak <ambrozic@cos.zbednego.poczta.onet.pl> wrote in message
news:d2ubok$jp7$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam,
> Problem dotyczy wzajemnego nadpisywania zasad, chciałem w firmie
> zablokować dostęp do pamięci na USB. Znalazłem gdzieś opis stosownego
> ADM'a, który zmienia określoną wartość w rejestrze, mam jednak taką
> fanaberię, żeby np. sobie tego nie blokować no i zaczynają się schody..
> Blokowanie dopisałem w domyślnych domenowych, stosowanych dla każdego a
> dla "równiejszych" zrobiłem drugą GPO, w której wartość tego klucza jest
> ustalana inaczej.
> Bez względu na to, na którym miejscu daję tę lepszą GPO, zawsze wygrywa ta
> [...]

Jeszcze tak informacyjnie, w sprawie kolejności przetwarzania GPO:

http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/Default.asp?url=/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/prda_dcm_qnos.asp

Spróbuj w przyszłości unikac zmian w "Default Domain Policy GPO". To
kluczowe GPO dla domeny.

--
Darek (DAKOTA)