Lamerskie, kolejność zasad w GPO

Autor: Cezary Ambroziak <ambrozic_at_cos.zbednego.poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 17:44:20 MET DST

Witam,
Problem dotyczy wzajemnego nadpisywania zasad, chciałem w firmie zablokować
dostęp do pamięci na USB. Znalazłem gdzieś opis stosownego ADM'a, który
zmienia określoną wartość w rejestrze, mam jednak taką fanaberię, żeby np.
sobie tego nie blokować no i zaczynają się schody..

Blokowanie dopisałem w domyślnych domenowych, stosowanych dla każdego a dla
"równiejszych" zrobiłem drugą GPO, w której wartość tego klucza jest ustalana
inaczej.
Bez względu na to, na którym miejscu daję tę lepszą GPO, zawsze wygrywa ta
domyślna domenowa. Z czego to może wynikać?

Przepraszam jeśli podaję za mało szczegółów, ale słabo się na tym znam i nie
wiem co może być istotne.