Re: Lamerskie, kolejność zasad w GPO

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 10:48:25 MET DST

Cezary Ambroziak <ambrozic@cos.zbednego.poczta.onet.pl> wrote in message
news:d2ubok$jp7$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam,
> Problem dotyczy wzajemnego nadpisywania zasad, chciałem w firmie
> zablokować dostęp do pamięci na USB. Znalazłem gdzieś opis stosownego
> ADM'a, który zmienia określoną wartość w rejestrze, mam jednak taką
> fanaberię, żeby np. sobie tego nie blokować no i zaczynają się schody..
> Blokowanie dopisałem w domyślnych domenowych, stosowanych dla każdego a
> dla "równiejszych" zrobiłem drugą GPO, w której wartość tego klucza jest
> ustalana inaczej.
> Bez względu na to, na którym miejscu daję tę lepszą GPO, zawsze wygrywa ta
> [...]

Sprawdź czy nie masz przypadkiem ustawionej opcji "No override" na Default
Domain Policy GPO.

"Odczyń" wprowadzone zmiany w Default Domain Policy GPO.
Utwórz nowe GPO, tam wprowadź zmiany implementujące blokade USB i podepnij
GPO do.... no właśnie nic nie wiadomo o rozmieszczeniu obiektów w Twoim AD.
W sumie możesz podłączyc jako drugie GPO na poziomie domeny i ustawic dla
siebie / konkretnej grupy "Deny - Apply Group Policy".

--
Darek (DAKOTA)