Przeniesienie partycji Ghost'em ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 17:09:47 MET DST

Witam.
Zrobiłem coś takiego.
Chciałem przenieść całą zawartość dysku systemowego na większy dysk.
Za pomocą opcji copy w Ghost 9 przeniosłem dysk C: (systemowy)
na dysk G:, z zaznaczeniem opcji aby był butowalny i z przeniesieniem MBR.
Po przepięciu go na początek taśmy jako master system z niego nie startuje.
Poprostu wisi po załadowaniu biosu (bios wszystko ładnie rozpoznaje).
Co powinienem zrobić aby system wystartował z tego nowego dysku ?
Czy ma znaczenie to że ma on przypisaną literę G:. Jak ją ewentualnie
zmienić na C ?
Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam w tym smutnym dniu.

Długi.