Re: Starszy komputer i XP

Autor: Dragunov <x_at_x.v>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 18:49:40 MET DST

Ziemek Borowski wrote:
> więcej pamięci i będzie OK. Ze 128... może pójdzie. Ale będzie swapował
> niemiłosiernie (znaczy się z officem, bo sam system to jeszcze
> przeżyje).

Niestety o czymś zapomniałem: podnoszę stawkę - program antywirusowy.
Sam jestem zadowolony ze skuteczności Nortona, ale sprzęt mam taki,
że raczej nie szkodzi wydajności chodzący skaner, a w przypadku tych
komputerków może być ciężko. Firewalla na dostęp z zewnątrz zapewnia
serwer, bez minimalnej wiedzy użytkownicy i tak nie skorzystają z walla
prywatnego, ale antywirusa wypada zapewnić no i szef się upiera.

Pozdrawiam