Re: Przeniesienie partycji Ghost'em ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 17:40:22 MET DST

Użytkownik "Długi" <plasak@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:d2p0e8$9jd$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Zrobiłem coś takiego.
> Chciałem przenieść całą zawartość dysku systemowego na większy dysk.
> Za pomocą opcji copy w Ghost 9 przeniosłem dysk C: (systemowy)
> na dysk G:, z zaznaczeniem opcji aby był butowalny i z
> przeniesieniem MBR. Po przepięciu go na początek taśmy jako master
> system z niego nie startuje. Poprostu wisi po załadowaniu biosu
> (bios wszystko ładnie rozpoznaje). Co powinienem zrobić aby system
> wystartował z tego nowego dysku ? Czy ma znaczenie to że ma on
> przypisaną literę G:. Jak ją ewentualnie zmienić na C ?
> [...]

Nie znam Ghost 9, ale większość problemów ze startem systemu po
przenosinach załatwia DOS-owe polecenie fdisk /mbr. Partycja z systemem
musi być oczywiście ustawiona jako aktywna. Literkami się nie przejmuj,
w starym systemie była G, a w nowym - ale dopiero po fdisk /mbr - będzie
C.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/