Re: [problem] z wnXP - niebieski ekran - pamiec

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 02:47:42 MET DST

Newspupil as Marcin K. via <WYTNIJ-TOmarcinkaczorWYTNIJ-TO@tlen.pl> with
the tick <news:d2lon6$872$1@nemesis.news.tpi.pl>:
> witam, mam laptopa sony vaio 550 Mhz, pamiec 128KB, dysk 12 GB, system XP prof. i mam
> problemy z winXP czasem wyskakuje mi niebieski ekran z napisem "zrzucanie pamieci
> fizycznej itp" - " IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" i komputer sie restartuje :-( czy spotkaliscie
> sie z czyms takim?
> ogolnie przy instalacji XP tez mi sie tak zawieszal, a np Win2000 w ogole nie dal sie
> zainstalowac, bo caly czas w polowie instalacji wyskakiwal mi podobny blad.
> wiecie moze w czym problem?
Hi!
1. Problem sprzętowy może być z
- CPU (podkręcony)
- RAM (uszkodzony/felerny)
Sprawdź w BIOS temp. CPU!
Wiatraczek wydajnieszy potrzebny?!
Zmień ustawienia CPU na default.
Zmień/wymień/sprawdź RAM.
2. Jeżeli nie jw. to : wyłącz modem, kartę dźwięk ... i w trybie Fail-Safe
defaults. Next kolejno dodawaj (po restarcie) i sprawdzaj, czy XP pracuje
stabilnie.
P.S.
Nie próbuj zmieniać przydzielonych IRQ.