[problem] z wnXP - niebieski ekran - pamiec

Autor: Marcin K. <WYTNIJ-TOmarcinkaczorWYTNIJ-TO_at_tlen.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 11:25:11 MET DST

witam, mam laptopa sony vaio 550 Mhz, pamiec 128KB, dysk 12 GB, system XP prof. i mam
problemy z winXP czasem wyskakuje mi niebieski ekran z napisem "zrzucanie pamieci
fizycznej itp" - " IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" i komputer sie restartuje :-( czy spotkaliscie
sie z czyms takim?
ogolnie przy instalacji XP tez mi sie tak zawieszal, a np Win2000 w ogole nie dal sie
zainstalowac, bo caly czas w polowie instalacji wyskakiwal mi podobny blad.

wiecie moze w czym problem?

--
Pozdrawiam
Marcin Kaczor