Re: [problem] z wnXP - niebieski ekran - pamiec

Autor: Błażej <riona_at_poczta.fm>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 08:43:14 MET DST

Miałem taki sam problem, tyle tylko, że nie sprawdzałem pod innymi systemami
operacyjnymi. Przy instalacji win 2000 ukazywał się niebieski ekran i zbawę
można było zaczynać od nowa. Przyczyną była źle włożona pamięć. Na pierwszy
rzut oka wszystko było ok. Jednak po dokladniejszych oględzinach okazało
się, że można ją jeszcze docisnąć mocniej. Pozdrawiam. Ps. Mam nadzieję, że
wiadomość to okaże się pomocna.