Komputer Z Firmy Z Ograniczeniem, Jak Obejsc.., ( problem ograniczonego uzytkowania..)

Autor: Xyber <xyber_at_interia.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 15:00:36 MET

Posiadam firmowy komputer do pracy, a na nim Windows XP, loguje sie na nim
majac swój login i haslo jest to logowanie do domeny, podczas wolny chwil
dla siebie chciałbym cos na nim robic, ale mam problem nie jestem niczego w
stanie zmienic (np ustawienia sieciowe), wgrac nowych plików, instalacja
czegokolwiek jest niemożliwa.
Czy ktos ma pomysł jak to mozna bylo by obejsc, powiem ze w trybie awaryjnym
tez jest ograniczony.
Moze jest jakis sposób na hasło administratora, albo nie wiem jakis nowy
uzytkownik.
prosze o jakies podpowiedzi.